Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

Πάω για μπουρλότο;

Αισθάνομαι ότι βρίσκομαι πολύ κοντά στην κατάσταση
να απελευθερωθώ από όλα τα πλαίσια που μου βάλανε,
προγραμματίζοντάς με σε αυτ
ή τη ζωή,
και να ζήσω κατά βούληση...

Θα το κάνω σίγουρα κάποια στιγμή αργά ή γρήγορα
γιατί μια ζωή την έχ
ω,
όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ
και πρέπει να πραγματοποιήσω ...
και θα πραγματοποιήσω
ό, τι εγώ θεωρώ ότι πρέπει να πραγματοποιήσω,
μέσα στα πλαίσια της έρευνας μου,
προχωρώντας δηλαδή προς την απάντηση στο ερώτημα
τι είμαι εγώ και τι είναι όλος αυτός ο κό
σμος μέσα στον οποίο ζω...

Και τα συμπεράσματα ας τα βγάλουμε όλοι μας...
Και εγώ που βιώνω αυτά που βιώνω και θα βιώνω,
και οι άλλοι που θα με παρατηρούν να δρω
βιώνον
τας αυτά που θα βιώνω।...

Με άλλα λόγια, φαίνεται ότι εσωτερικά ετοιμάζομαι για τίναγμα στον αέρα...


Για μπουρλότο ...


Αυτή την μετάβαση την αντιλαμβάνομαι σταδιακά αλλά μου φαίνεται ότι έχει τη δική της δυναμική που είναι και ανεξέλεκτη από εμένα...
έτσι και αλλιώς βέβαια δεν επιθυμώ και δεν θα εξασκήσω συνειδητό έλεγχο...
Απλώς θα παρακολουθώ την διεργασία...

2 σχόλια:

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

πιστευω πως όντως η αντιληψη σταδιακα μεταβαινει απο οπου μεταβαινει σε ό,τι μεταβαινει κι οντως εχει δικη της δυναμικη ασχετη απο τον οποιο δικο σου "ελεγχο" συνειδητο ή ασυνειδητο.
παντως θαθελα να ημουνα απο μια μερια να εβλεπα αυτο το μπαμ
φτερουδακι μου
http://www.youtube.com/watch?v=J_xFkfK4OEg
και απειρα φιλια σου στελνω
δηλαδη
οπως παντα
1

Δημήτρης Τράγκας είπε...

Γειά σου ρε μπουρλοτιέρη!